Právě jsem zvítězila v klikací soutěži s krycím názvem "zápis předmětů", a mám tak nakročeno do druhého ročníku, vstříc žurnalistické kariéře... Kromě toho jsem si pořídila nové kolo a po měsíčním kanadském půstu opět běhám jako nadšená fretka... Píšu články, přemýšlím o blbostech, plánuju, pak zase přemýšlím a tohle je výsledek. Zase píšu. A vy to třeba zase budete číst...

pondělí 3. října 2011

Mise Snickers

  
Všichni ji milují. Takové malé potěšení, když se nic nedaří, osladím si život, dám si Snickersku, karamelíček, čokoládička, trochu si zalepím pusu a popraskám sklovinu, jak je to sladký… Nikomu to neberu ani nebudu obhajovat svůj Snickers-postoj, ale jak jsem se poučila, jedna malá tyčinka vydá kaloriemi stejně jako tři banány. Pravda, během stovky na Králi Šumavy se ze mě počtem snědených banánů málem stala opice, ale přiznejme si, že tři banány není úplně standardní svačinkové množství. Avšak ani teď si nechci hrát na nutričního poradce. Jen pokud byste měli zájem,to by byla jiná! Kvůli jistému článku jsem musela zjistit, kolik toho energeticky vlastně ve Snickresce je. Což pro mě, anti-Snickersáka, byl trochu investigativní úkol. Vzhledem k tomu, že internetové zdroje se značně rozcházely, vyrazila jsem do terénu. (jak to zní akčně!) To byste viděli tu akčnost u nás v Tescu, kde nikdy nemají to ,co chcete. Proplížila jsem se do regálu sladkostí, sáhla pro Snickersku, ale místo toho, abych si ji hodila do košíku, jak to udělal chlapec, co prošel kolem, nebo abych ji nenápadně načórovala do kapsy, jak zřejmě pan securiťák, co mě nervózně sledoval, myslel, že udělám, jsem jen vytáhla mobil a začala do poznámek opisovat nutriční údaje z obalu. Nebudu vás s nimi seznamovat, zhodnotím to tak, že nic extra zdravého svému tělu Snickerskou nedopřáváte. Vaše volba… Každopádně moje mise nepokračovala žádnou honičkou po obchodě, jen jsem tyčinku vrátila do regálu a odešla. Z předchozího chování zcela nepřekvapivě se security chlapcem v patách. Přišlo mi to směšné, myslí si, že jsem něco ukradla. Ohlédla jsem se, usmála se. Byla to sranda, taky se smál. ale nebyl si jistý. Šel za mnou až z obchodu. Jela jsem do druhého patra po eskalátorech. Tam už za mnou nešel. Asi mě až tolik nepodezříval. Přišlo mi to celé legrační. Vlastně je štěstí, že si Snickersku nekupuji, to bych totiž o tuhle zábavnou sledovanou přišla.