Právě jsem zvítězila v klikací soutěži s krycím názvem "zápis předmětů", a mám tak nakročeno do druhého ročníku, vstříc žurnalistické kariéře... Kromě toho jsem si pořídila nové kolo a po měsíčním kanadském půstu opět běhám jako nadšená fretka... Píšu články, přemýšlím o blbostech, plánuju, pak zase přemýšlím a tohle je výsledek. Zase píšu. A vy to třeba zase budete číst...

pátek 15. června 2012

Taxislužby na objednávku

Tak kam to bude? Je libo Neuchatel? Je libo Cernier? No tak si vyberte, dneska taxikařím, tak se můžete svézt...

Po pravdě, už to dneska docela stačilo, vždycky dostanu nakreslený plánek, kde že to koho mám v kolik vyzvednout, což je na jednu stranu super, na druhou stranu, při jízdě se na něj zas tak moc koukat nemůžete... Natož při autodráhových nájezdech na dálnici v Neuchatelu.Ale všechn v pohodě, špatně jsem odbočila jen jednou, zato mě to nahnalo na dálnici a frčela jsem do Neuchatelu. Cestou tunelem jsem jen tiše doufala, že na prvním sjezdu bude nájez zpátky... Naštěstí byl, respektive jsem obkroužila kruhový objezd a frčela zpátky. Ehm, věděla jsem, proč si mám dát časovou rezervu, přijela jsem na sraz a holky zrovna vystupovaly z busu. To je timing, panečku, to je servis... Nevyzvedla bys nás tady, prosím...Neodvezla bys nás tam, prosím... Dojedeš pro mě sem, prosím... Achjo, strará známá Kanada. Tady je to stejný, nemáš auto, jsi v kýbli. I když ne, tady jezdí busy skoro do každý díry a docela často.. Ale jinak si ani neuprdneš. Zase ta stará známá závislost. Jak mě to štvalo. Teď a tady je mi to trochu fuk, tak co, těch čtrnáct dní pro ně klidně někam sjedu, ale představa, že to dělám furt? To vám nevím nevím...