Právě jsem zvítězila v klikací soutěži s krycím názvem "zápis předmětů", a mám tak nakročeno do druhého ročníku, vstříc žurnalistické kariéře... Kromě toho jsem si pořídila nové kolo a po měsíčním kanadském půstu opět běhám jako nadšená fretka... Píšu články, přemýšlím o blbostech, plánuju, pak zase přemýšlím a tohle je výsledek. Zase píšu. A vy to třeba zase budete číst...

čtvrtek 23. srpna 2012

Slečno, jste tu správně?

,,Ne, díky", odmítla jsem nabízenou cigaretu. Nekouřím. Když jsem ve stresu, radši se jdu proběhnout. Ale to už jsem radši neřekla nahlas. Až někdo bude jevit zájem o tom, poznat blíž, že jsem exot, proč ne, ale teď ta pravá chvíle rozhodně nebyla...
Posunula jsem židli víc dopředu, aby mohl projít. Jak jinak, za chvilku se vracel s dalším kelímkem kávy. Třeatí za poslední tři hodiny přednášky. Podotýkám docela zajímavé přednášky. Ale přicházeli další a další a jedna ruka jako by nesloužila na nic jiného naž na kelímek kávy. Děkuji, nedám si. Jít si sednout a pokecat u kafíčka, jednou za čas, ano prosím, ráda. Ale tuhle nalejvárnu mi prosím odpusťte...
,,Nekoukala jsi na facebook?" Promiňte, jsem zafacebookovaná jako nidky, jen proto, že mi nic jiného nezbývá, jinak se nic nedozvím, Koukala jsem včera večer, nemám tu počítač a můj mobil, víte, jak to říct... no, na internet se skutečně nepřipojím. Ale ne, nerada bych na Čechy vrhala špatný stín, ne každý je takový looser jako, já, taky u nás jsou lidé s chytrými telefony jak máte vy, taky u nás máme dotykáče a borce, co na nich surfují každou vteřinu. Jen..já prostě ne no...

... občas si člověk připadá, že není dost smart. Vlastně nejsem vůbec smart, co se techniky týče. Nemám tablet ani zrcadlovku. ale mám vlastní počítač a foťáček.. a mobil, co píše a volá. A ..mě to stačí. A vím, že na mě nekoukáte divně, i když se možná trochu podivujete, že mi nevadí, že si nesurfuju a nečtu zprávy na mobilu na každém kroku. Že nefotím poloprofi fotky a netrávím čas jejich úpravou. Že netočím videa na svou kapesní kameru a po večerech nesestříhávám filmy. Že nepiju kafe, nekouřím, běhám a k tomu všemu jsem z Čech a nepiju pivo. A k tomu všemu asi nezvládám pártyovat a tančit a pít každý večer, zřejmě asi ani každý druhý. Víte, ráda půjdu, občas. Let´s have fun. Yes, sure. Ale ... stejně asi budu trochu z jiného světa než vy, chápete. To nevadí. Kamarádi mlžeme být i tak. Jen zkrátka když vás tu tak vidím, říkám si někdy, jestli tu nejsem špatně...