Právě jsem zvítězila v klikací soutěži s krycím názvem "zápis předmětů", a mám tak nakročeno do druhého ročníku, vstříc žurnalistické kariéře... Kromě toho jsem si pořídila nové kolo a po měsíčním kanadském půstu opět běhám jako nadšená fretka... Píšu články, přemýšlím o blbostech, plánuju, pak zase přemýšlím a tohle je výsledek. Zase píšu. A vy to třeba zase budete číst...

neděle 19. srpna 2012

The cheapest one

,, Dáš si?"
,, Jaký jsou?"
,, Ty nejlevnější..."

... asi tak jako všecko, co se nakupuje. A bláznivá Polka, co nabízela sušenky vše okolo se s úlevou usmála, když jsme se do jednoho shodli, jak je tu všecko drahé. Tak jsme chtě nechtě museli opěvovat Lidl, který sice není levný, jako u nás, ale rozhodně zřejmě nejlevnější z místní nabídky supermarketů. Ostatně dánsky toho zatím nidko moc neřekneme, ale magické "tilbuld".nebo tak nějak.. si pamatujeme všichni. Vyslovit spávně po dánsku to neumíme, ale to není potřeba. Každopádně je fakt, že za týden nakupování zásob různě po městě si člověk udělal o jednotlivých řetězcích docela slušný obrázek. Třeba müsli a vločky jsou nejlevnější v Aldi tady hned za parkem. Akce na ovoce (a to se mě týká!!) dělá Rema 1000, těstoviny, rýže a tak zase Fotex, ale pro takový sýr nebo jogurt nebo tvarůžek, jednoznačně Lidl. Vlastně jsem nikdy nepřišla do obchodu a trochu v důchodcovském stylu prohlídla nejprve katalog se slevami a akcemi. A tady se to hodí. I když si říkám, jednou jsem tady, jíst se musí a ceny je snad lepší stále nepřepočítávat. Jinak vás totiž na spoustu věcí přejde chuť... Ale zas o to víc si pak vychutnáte ten luxus doma...