Právě jsem zvítězila v klikací soutěži s krycím názvem "zápis předmětů", a mám tak nakročeno do druhého ročníku, vstříc žurnalistické kariéře... Kromě toho jsem si pořídila nové kolo a po měsíčním kanadském půstu opět běhám jako nadšená fretka... Píšu články, přemýšlím o blbostech, plánuju, pak zase přemýšlím a tohle je výsledek. Zase píšu. A vy to třeba zase budete číst...

neděle 23. září 2012

Give me more

Už je to tu zase, řeknete si. Jo, pár příspěvků s forrestgumpovským syndromem už tu máme. Nemám v plánu pro ně vytvářet speciální složku ani sbírku. Ostatně když bych všechny svá nadšení z běhu psala sem, beztak byste z toho zešedivěli. Ale dnešek si zkrátka říká o výjimku, bez řečí a bez debaty! Takže hlásím předem, vy, co se nad během ofrňujete, můžete tyhle řádky vesele přeskočit...

...a vy co ne, šťastní to lidé jste. Stejně tak jako já, zejména dneska ráno. Po deštivých dnech se člověk ráno skoro bojí otevřít oči, že bude zase lejt. Dnes jsem si ja ale musela promnout, abych se ujistila, že jsem vzhůru. Obloha byla modrá, sluníčko svítilo, naprostá pozdimní idylka. Vážení, tady se nikdo neptá, jestli máte velkou rýmu nebo kašlíček. Tohle počasí je jako dělané na pořádné běžecké venčení. Už když obouvám boty, cítím takové to svrbění, už se těší, holky moje. Kontorluju zásobu kapesníků, zhodnocena "dostatečně" a vyrážím. Svěží vzduch je chladný, ale sluníčko hřeje. Nos mám jako průtokový ohřívač, ale to je fuk, rýmo, rýmo, mazej pryč. Se zodpovědnou myšlenkou pokračuji na svém "středním okruhu" (na krátký je zkrátka moc pěkně a na dlouhý ... by to bylo ideální, ale tak rýma a kašel, dobrá, snad příště, tentokrát budu zodpovědná). Až na pár pejskařů a jednoho běžce je park prázdný. Tentokrát ani srnka, ani liška. Co se sakra stalo, že se mi běží tak skvěle!?.. Nestěžuju si, je to paráda, je cítím, že nožky se tentokrát budou bouřit. Krok, další, další, další... ale kdepak, nezastavujeme, další a další...neměla bych... další, další... Pořád běžím a slyším, jak nožičky volají "ještě, ještě"... a tak běžím dál. Prostě nejde zastavit. Dobrá, možná to není dobrý nápad, když jsem je s rýmičkou už včera protáhla na patnáctce, ale tak i špatné nápady občas končí dobře... a někdy si prostě nemůžete pomoct. You can´t simply stop... Je to zvláštní pocit, připadáte si jako byste se do konce života chtěli pohybovat jen běžmo. Běžet a nikdy se nezastavit. Neohlížet se, jen běžet stále dopředu. Běžet a nést si s sebou ten hřejivý pocit uvnitř, to štěstí a nadšení a vědomí, že tohle nikdy nepřestane...Jojo, běhání, to je věc!...